TRÖTT!


Kom hem för ungefär en timme sen från gymmet, det gick rätt bra men jobbigt som vanligt fast det ska det ju vara!
Vi tränade i 1,5 timme idag, rätt mycket tycker jag men det var skönt och nu är mina ben helt döda känner ja.


En otäck låt har fastnat i mitt huvud hela dagen idag! Den där "porka porka" låten från melodifestivalen.. haha:'D
Den är verkligen värdelös och stackarn som sjunger den är ju tamefan tondöv. :| Jag tror jag vet vad anledningen till att den låten har fastnat i mitt huvud är, inatt kring ett tiden när jag försökte somna så hörde jag melodifestivalen från tv:n i vardagsrummet (trodde jag) Det lät så jäkla högt att jag blev skitförbannad för att jag inte kunde somna men sen när jag ska gå till vardagsrummet så upptäcker jag att ljudet kommer från grannen...!? Fyfan va förbannad jag blev, gick verkligen inte att sova, så jag skyller på att det var därför som jag försov mej en halvtimme imorse, hihi! :P

Jag känner mej vekligen astrött nu, skulle kunna somna om jag bara fick chansen till att blunda men det vill jag inte, för om jag sover för mycket så är jag jättetrött imorgon.. ;O

Igårkväll började jag läsa boken som jag fick låna av syrran, "såld" låg och läste ett tag och det vart bara mer spännande för varje sida jag läste.. sen kollade jag på klockan efter ett tag och märkte att den snart var två!
Har läst 60 sidor nu så funderar på att läsa vidare och sen blire sova :)   
Nattinatt!
 
                                                                                                     image74

                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0