Tummen upp för grönt te !

Hej på er!

Nu mår jag mycket bättre än var jag gjorde imorse, har återhämtat mej efter att ha vilat hela dagen, blev ingen träning eller jobb för mig heller, haha... :) Såg andra avenyn för nån timme sen på tv, var väl bra men vad är det som händer? Det har börjat komma in massor med nya skådespelare i serien.. känns lite konstigt inte som andra avenyn men det kanske måste göra det för att någonting ska hända i serien? aja, det var bra iallafall ska se dom två avsnitten som är kvar alldeles strax och så ska jag måla naglarna samtidigt :') Behövs verkligen, dom ser inte kloka ut med massa fläckar rött, måste hämta acceton för att få bort de gamla först (;

Sitter här och dricker en kopp grönt te, inte det godaste som finns direkt smakar barr och löv ungefär..
Inte för att jag har smakat på barr och löv utan det smakar som det luktar. =P
Men grönt te sägs vara bra för hyn, man ska tydligen få bättre hy av att dricka det och så ökar det fettförbränningen, stort plus! Så nu ska jag börja dricka grönt te varje dag, en kopp om dagen kan jag stå ut med, men det är inte gott att dricka om man inte har socker i, men det får jag inte ha säger syrran : / haha.. :)

Nu ska jag gå iväg och hämta nagellacksborttagning pyss o gonatt!


image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0