Andra avenyn- säsongsavslutning.

Andra avenyn

Sådärja!

Nu har jag pluggat klart och allt sitter nästan i huvudet! ;)

image327

Vet ni vad alla andra avenyn älskare? (Inte för att jag tror att många är det som läser min blogg, but anyway.) Nästa vecka är de sista avsnitten av andra avenyn. bläääääh vad tråkigt.. :'( Men det stod på deras hemsida att det var säsongsavslutning, betyder det att det är slut för alltid eller bara för säsongen? :O höh.. jag är lite efterbliven när det gäller det.. någon som vet?

Bilden printade jag från ett klipp ifrån öppet hus i gbg! Kolla klippet här -> www.svt.se/andraavenyn

Nu ska jag ha provet! Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: jännie

here I am =) hihi.

2008-05-16 @ 15:02:18
URL: http://jhasselgren.blogg.se
Postat av: nanette ,

det börjar igen eftersommaren ;D

2008-05-19 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0