Dåligt med bloggande på sistånne

Dåligt med bloggande

Hejsan, har inte skrivit nått i bloggen idag eller igår. Har inte haft tid eftersom jobbet tog upp hela min dag igår nästan. Jobbet gick superbra måste jag säga, känns som att jag börja få hajj om det här med glocalnet igen och om man nu får skryta så sålde jag mest igår (A) muahah..aja, för stackars Charlie gick det mindre bra han men han fick iaf iväg en och det var till en kompis som han ringde upp och sålde till. hehe :P

image333 image334
Anita är på hugget!

Sen träffade jag Shabnam på stan och vi drog till donken och åt med våra supersnygga adidas kläder som vi köpte i måndags, Jag köpte bara en T- shirt medans den apan köpte tjocktröjan också! ;O (AVIS) hahaha.

image335
Adidas T-shirt 300:-

image339
Jag med T-shirten på! ;P

image337

En skymt av tjocktröjan på shabnam! (?) :-


Nu har precis haft idrott och där gjorde vi en massa olika grejer, bland annat kasta spjut & stöta kula. Haha kasta spjut var läskigt! =| Har en lektion kvar och det är svenska som jag just nu sitter på, vi ska välja nått att prata om till nästa vecka i cirka 10 minuter. Och sen redovisa för halvklass, hatar att redovisa för folk överhuvudtaget men aja, måste man så måste man! Efter skolan ska jag vara med Emil :) Det blir dagens höjdpunkt! <3


Haha jag ser ut som en nyvaken apa på bilden och såklart så är den tagen inne på skoltoan! :O

image340

Ha de bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0