De blir en lång dag...

Hejsan! =)

Som vanligt så har det inte blivit nå bloggande den här helgen heller men det är kanske för att vädret har varit på topp denna helg, och vem sitter inne då liksom? :O Fast iofs så tar det ju inte så mycket av ens tid på att skriva ett inlägg en gång om dagen men äscha.. nu ska vädret inte vara så bra denna vecka så ni kommer se mej här ganska mycket förmodligen.. Kom i tid till skolan imorse föresten! Helt jäkla otroligt att jag befann mig på rätt plats i tid! :D
Vi har just haft nationella i engelska, muntliga delen och jag tyckte att det gick hyfsat bra för mej! ;)
Men läskigt var det när min,Mikaelas och Vitkors konversation spelades in :O ... haha aja!

Idag är det en lång dag för lilla mig.. slutar klockan fem över fyra idag och ska börja jobba klockan fem, ja.. im back on track igen... hahah. Ska börja på Ringbolaget. (igen).. suuck! Men jag kommer aldrig att klara mej på en nollkrona i sommar då studiebidraget inte betalas ut så det är bara att vänja sig. Jag har ju slutat på call-up pågrund av dåliiigt betalt. 85:- / timmen är det bra betalt eller vad säger ni? ... Jag jämförde iallafall med mina tidigare lönespecifikationer från ringbloaget och märkte att jag fick betydligt mer pengar hos dom så here i come again! Fast trött är man på att vara telefonförsäljare måste ja säga.. ska skriva klart mitt CV sen ska jag söka sommarjobb! Hoppas ja får napp!

BTW...

Här kommer lite bilder från i fredags & lördags.. =)

Fredags:



kvällen var väl inte mer än okej, den dög!

Lördags:

image311image314

Klockren bild på sågen :'D

image312

jag solade lite tidigare på dagen oxå (;

image305

Kommentarer
Postat av: Marti

min snygga pojkvän dedär ;D

2008-05-17 @ 19:21:55
URL: http://martiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0