det börjar med plugg och slutar med egobilder (!)

sitter hemma hos brorsan och pluggar historia & svenska för att här är det de ända stället som internet inte krånglar på och eftersom ingen var här så tänkte jag att jag kunde dra hit & plugga i lungn och ro och mja gick väl inte sådär skitbra.. hähä (A) efter en halvtimmes googlande om amerikanska revolutionen så distraheras jag av webcamen som så gölligt stirrar på mig och det slutar med att jag lägger ner pluggandet och börjar knäppa massa egobilder :'D jag är bra knäpp ja.. kan inte koncentrera mig när jag pluggar på datorn för då distraheras man antingen av msn eller av: jag ska bara kolla bloggen.. och så slutar det med att man har tappat koncentrationen för pluggandet!

image272

ajabaja på mej, men nu orkar jag inte mera iallfall, får göra´t imorgon i skolan.Jag har bara en lektion imorgon och slutar klockan elva så finns massor med tid för de imorgon! ;P Har mycket annat som ska bli klart också, det börjar närma sig inför sommarlov också vilket är skööönt men dock är det mycket som ska bli klart tills dess.. uscha va mycket press de blev på mej nu :( men jag kommer klara det! Top model 9 väntar nu, ciaao!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Thihi..
Nja jag vill ge dom till Carro (A)

Ha en bra dag

2008-05-08 @ 09:00:15
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0