En helg i Stockholm

Stockholm

Hello People! Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen sen i fredags och jag vet inte riktigt vad jag har att skylla på, antar att det är min lathet och för att jag har haft fullt upp med en massa den här helgen. Men nu är jag tillbaka i Gävle och sitter till och med i skolan så nu har jag en massa tid till att ägna åt bloggen. Tänkte göra ett litet inlägg om helgen i Stockolm följt av bilder!

ENJOY!

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Bilder från fredags:

Lillebror & Mamma ville följa med till tågstation och säga hejdå...eller aa dom hjälpte mej & bära packningen..haha!

image371

.... och här har vi sötnosen själv på bild, haha han är så jäkla söt! <3

_____________________________________________________________________________


Och när tåget åkte iväg så började syrran och jag självklart knäppa en massa kort... :')

image372

image373

image376
Framme i Stockholm!

image378
På T-banan påväg hem till Pappa, jaaa det var soligt på tunnelbanan!




image379
Efter en kämpig middag & en massa kolhydrater så kan det sluta såhär...

(DEN HÄR BJUDER JAG PÅ STORT!)



BIlder ifrån lördags:

image380

Väntandes på Tunnelbanan påväg till T-Centralen med syrran och yes, Im a superstar!


image381

Efter ett jäkla spring i en massa affärer satte vi oss ner och vilade benen... jag bytte skor till ett par ballerina som jag jag köpte på skopunkten eftersom klackskorna jag hade på mig tog död på mig! Syrran gjorde lika som mig, jag åt vänster och hon åt höger!

image382
Sen gick vi till donken av alla ställen och tjockade i oss mat! Muahahaha...


image383
Och efter Shoppingen, vilandet och donken så promenerade vi genom gamla stan.

image385
Och där fick vi syn på ett glasstånd så vi satte oss ner och njöt av den goda glassen!

image386

Jag gjorde det iallafall! =)

image388
Sen fortsatte vi att gå ännu mer....
image389
Och knäppte ännu fler kort...





Dom kallar mig stekarn!

image399

image400
De där såg kul ut!

image401

Jag lyckades bli nöjd med en bild och det var den här, den känns härlig på nå sätt! (;

image402 image403

Sen i söndags så åkte vi hem och vi fick lika bekväma platser som sist, hahaha!

Energidryck från LIDL är grejjer de! ;)




















Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick det inte att puta liiiiite mer med läpparna? :)

2008-05-27 @ 10:45:58
Postat av: Anita

näe ;)

2008-05-28 @ 09:37:17
URL: http://Anitacastro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0