....

Godmorgon!

Hellu, vaknade för en liten stund sen och trots att jag somnade sent inatt så känner jag mig rätt pigg =)
Fast jag hann aldrig kolla på Vinterviken igår för farten försvann när det bara var 15% kvar av filmen... haha surt!
Men nu har jag den nere iallfall så nu ska jag lägga mej och kika på den! ;) Idag är det en riktig chillpill dag, som varje söndag är iofs. Kvällen är laddad med en massa bra program, i sanningens ögonblick, power of ten och andra avenyn! :D Sen efter det så blire inte lika kul för då lär jag plugga lite olika grejer, har spanskaprov imorgon vilket inte borde vara några problem för mig men ska kolla igenom det lite så att jag får fullpott på det! ;)
 
Ha en trevlans söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0