FÖR ATTDETBLIR ALDRIG SOM MAN TÄNKT SIG

Sommaren e kort, Anitas kjol likaså"...

Namen tjena people jag sitter och lyssnar på nrj radio och har äntligen börjat fatta att sommaren fan e här nu! Men liksom gud va kul.. haha, bara två veckor kvar av skolan också och sen börjar sommarlovet, jag längtar :D Men något som inte är lika kul är att Shabnam flyttar till Uppsala efter sommaren :'( Och dessutom är hon borta hela sommaren så kommer knappt se skymten av henne men jag har iallafall lovat att jag ska komma till henne minst en gång i veckan och sen finns det ju också något som heter telefon! =)

Tänkte slänga upp lite bilder på mej och den apan som vi tog när jag var sjuk och hade feber, det ser inte ut som att jag har feber alls men det är kanske för att jag vägrade inse att jag var sjuk och då går det liksom  att bli bra på bild! :'D haha ojdå va säger jag, självfötroendet på topp.. 8-)  men det är ju bra.

Ska sätta mig och sola i balkongen med lillebrorsan nu, ciao!

image411

Alla behöver väl en liten dos av max ? det behöver jag & Shabnam iaf! höhö :D

image414

image415

Och lite av - what about brian! ;D

 image417

Och så lite egobilder behövs alltid!

image412 



Men det viktigaste av vad vi behöver är  ....



 
VARANDRA!  <3

image413
SOMMAREN 2008 

          
           OCH


SOMMAREN 2007

image419


Någon förändring? :]


Jag kom på en sak nu när jag tänkte på hur fort ett år har gått, minns förra sommaren som om den var igår och varje sommar blir olika för mig och aldrig som man kunnat tänka sig att den skulle bli om man hade tänkt fram ett år och när jag tänker efter hur mycket jag har gåttt igenom och ändå står på egna ben idag så är jag så himla stark! Hur många gånger jag har trott att jag ska falla ihop och sluta att orka så har jag ändå fortsatt och står på den plats jag är idag, det är så himla synd att saker aldrig blir som man tänkt sig men för det ska man inte sluta fortsätta att leva och kämpa för det är det som jag gör varje dag, jag vet inte vart jag får min styrka ifrån men jag har iallfall lärt mig att den enda människa man ska lita på är sig själv och bara sig själv och ingen annan. Ibland tar man en människa förgivet men sen visar det sig att man inte alls kände den personen som man trodde. Så om du kan lite på någon så är det dig själv du kan lita på.

 / Anita




Kommentarer
Postat av: Shabnam

baby, la märkte till min lilla refräng ''sommaren är kort, anitas kjol lika så'' xD ..
Jag kommer sakna dig med när jag flyttar babe :( ..
but we'll always have echother :)

2008-06-03 @ 10:57:54
URL: http://shabnaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0