för det är väl så?

Always look at the bright side, så löser det sej?

Aja, jag kom just på att man ska se livet på den ljusa sidan och inte på den mörka. Visst förde slutet av dagen med sig en massa skit men det är faktiskt mitt eget fel.. men skitsamma för idag hade jag det jättemysigt med Emil och jaaa resten kvittar nu. Orkar inte tjura nåmer och jag ska göra något jättemyys snart! (men inte lika mys som tidigare idag) Håller nämligen på o tankar Vinterviken, min favoritfilm :D Älskar verkligen den filmen och jag har sett den kanske femton gånger och jag tröttnar aldrig! =) Det är knappt nå folk som seedar så det går lite segt, men har den nere om en timme i allafall.. så ska bädda ner mej själv i sängen snart och njuuuta! Någon mer som älskar vinterviken mer än jag? ;P  

     image328
  
Om jag nu får skryta så måste jag säga att jag har jag stött på david tainton ett antal gånger (A)
fast det var kanske tre år sen nu, då han var min stora idol, hehe.. :P


Och helt plötsligt känner jag vad hungrig jag är.. har inte ätit på 14 timmar nu när jag kollar klockan :| fifän.. max skulle sitta bra nu kan jag lova! Men inge sånt lyx blire här, blir väl typ en macka eller nå liknande.. hah! Hare braigt, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0