Fuck it!

Läs inte dehär om du aldrig har sett min arga sida..

fandå.. jag är så jävla förbannad så jag måste skriva av mig lite.. Fan vad kvällen slutade skit när den kunde sluta så bra..:( Jag hatar de här jäkla regnvädret, mitt lokalsinne som orsakade en massa skit idag, abbe för tillfället som gav mej en totaldiss, N som är knäpp i huvvet och mig själv för att jag fan e så misslyckad ibland och jag HATAR verkligen att man inte kan gå vart man vill om nätterna utan att behöva vara rädd att nån snuskgubbe ska följa efter en. Och som vanligt så kan jag aldrig se mitt eget fel i det hela o klandrar alltid nån annan...kunde du inte bara följt medmej så hade allt vart bra.. *-) aja jag e skitsur nu iallafall men de går väl över.. 
Och justjust nu så hatar jag mitt internet som bara dör hela tiden. Fuck it all.. 

Och btw, varför är jag jämt den som ska tappa bort nycklar!? :@

Och det blir inte bättre av att man mår illa...måste nog spy... hejdå, skriver imorgon när jag kanske e lite gladare.. 
sry för det här läsare men alla är vi väl arga ibland?...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0