GODAG!

Godagens!

Jag sitter i skolan som jag har gjort sen klockan nio imorse, det var nästan så att jag försov mig imorse eftersom jag stängde av väckarklockan, jag vaknade tjugo i nio men eftersom jag sket för första gången i att sminka mej så kom jag i tid, haha! Jag hade ingen feber när jag vaknande men har ändå kallsvettas hela dagen men nu är det ialafall lite bättre. Har blivit klar med en engelska recension idag och mer än så har jag inte hunnit eftersom det kändes som att jag skulle svimma när jag satt i dom obekväma trästolarna i matsalen och skrev när det kanske var 40 plusgrader (kändes det som) där, så nu sitter jag Iza och Cicci i "underhållsrummet " i dom supersköna fotöljerna och kikar på våra värsta år och här är det kallt och skönt! Ska skriva om en energikälla snart och skicka in det så att jag kan bli klar med det, det är ju ganska lätt eftersom jag minns ganska mycket om alla energikällor sen högstadiet. aja idag är det fredag får se vad jag ska göra denna dag men nu ska jag iallafall blunda en stund, hehe. Hejdow sötbollar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0