Godmorgon igen!



Engelska redovisning avklarad!


image330

Godmorgon people! Kom upp imorse trots att jag inte vela något annat än o ligga kvar i sängen, varför är det jämt så jävla svårt att gå upp på morgonen? Och så tror jag att det skönaste jag vet är att få somna om vid sånna tillfällen.. jag lovar att det slår precis alla njutningar! :D Butbut, direkt på morgonen så hade vi engelska redovisning och jag var inte alls förberedd så tänkte att jag kunde förbereda mig lite medans dom andra grupperna redovisade och vad händer då? Jo vi får dra en lapp om vem som får börja och då blir det självklart jag! haha.. aja men det gick iallfall rätt så bra tycker jag, redovisade om kiwifågeln och om frukten kiwi! ;D

 image331

 Nu så har vi gått ut från klassrummet så jag, Iza och viktor sitter o matsalen och fular oss lite, Iza hittade nån rolig länk med knäppa/roliga fraser!
Tjecka här nere!


- Anita åt träd, fick stock

- Viktor åt glasögon, såg bra ut

- Iza åt glödlampa, blev tänd

Muahahahaha! Lite Kul va? :D


Kommentarer
Postat av: rosemarious

faktiskt så har han en hemsida + att han bjuder på resan. eget företagande studio fotograf. han har ej fotat alla men vissa i sthlm :)

2008-05-19 @ 11:57:52
URL: http://rosalidaily.blogg.se
Postat av: Denise

Vilken härlig header du har, jag blev jättesugen på jordgubbar :)

2008-05-19 @ 13:07:25
URL: http://naztysbunny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0