Godnatt folket!

Godnatt folket!
 
jag frågar mig själv vad jag gör framför datorn nu..haha, det har jag inte något bra svar på men antar att det är i brist på annat och eftersom det inte bli någon skola för mig imorgon, Och vet ni vad jag gör? Jag sitter och googlar mig själv och lite människor och ser om jag får nå kuliga träffar..hahaha! Så rolig är jag!

Borde egentligen ligga och sova nu eftersom jag imorgon klockan 9.30 ska till sjukhuset för att dom ska göra nå röntgen på mina knän, hoppas verkligen att jag nu får svar på tal för känns som jag har gått omkring med det här rätt länge nu... Men innan jag går o lägger mig så vill jag bara säga...EMIL ÖSTBLOM <33 :) Så  himla underbar människa de!

image347

Känns så skönt att kunna somna med ett leende
på läpparna igen... :)

Kommentarer
Postat av: IZA-INN

kan vi inte hitta på något i morgon efter att du varit på runkrönk grejen, typ på kvällen om du innan ska vara hos emil, berondes på om du ska till skolan på fredag så kan du sova här..
aja, ska sova nu jag å, känner mig så ensam xD

2008-05-22 @ 01:28:26
URL: http://izalinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0