gröna lund!

Gröna lund med skolan!

image408

Tänk att våran rektor är så pass snäll att han bjuder hela skolan på gröna lund! De ni! hehe, nedå men det är väl inte han som bjuder från egen ficka men iallafall,vi beöver bara stå för mat/ matsäck. Fy fan vad kul det ska bli en dag på grönan med Iza & viktor :D (och mikaela)
Fast feg som jag är så kommer jag inte våga åka dom "roliga" karusellerna fast kanske..vem vet. ;P Vi ska åka den 11 Juni, dagen före skolavslutningen, faktiskt rätt bra att vi får göra något roligt innan vi går ut ettan, trodde det bara skulle bli en massa plugg och bli klar med en massa arbeten innan skolavslutningen men lite solsken i det hela är ju kul de!

Nu ska jag ha en redovisning som jag totalt hade glömt bort att jag skulle ha, en redovisning om precis vad som helst så imorse i sista sekund så kom jag på första bästa ämne att redovisa om. Jag ska berätta om en bok, SÅLD
heter den och den är så jäkla bra, har skrivit om den på bloggen förr och nu ska jag berätta om den i klassen (eller bara för mina smuare) eftersom jag och Iza vägrar redovisa för hela klassen. haha töntar vi är eller hur? ;D

Föresten så åt vi inte lunch i skolan idag, Iza-linn jag o Viktor gick till bakgården och åt mat och sen gick vi ner på stan och kikade lite och viktor som nyss har fått sitt skadestånd köpte en linne åt Iza för att hon tyckte att det var snyggt och då vart jag skitsur och sa att jag också ville ha en så då fick jag också välja nått.

Hahahha ...Tack Viktor <3 (: Kände mig faktiskt lite halvdum efteråt men äsch jag har bjudit han på lite grejjer jag å så vi är nästan kvitt nu! :P

Oj nu börjar redovisningen,

HEJDÅ SÖTBOLLAR! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0