in stockholm

Framme hos Papi!

Och har varit det ett tag nu, resan gick bra utan några problem! Åt middag för en stund sen med Pappa, Birgitt (Pappas tjej) och syrran. Det var trevlans och nu är min mage stor som en ballong nästan.. haha.
Tror det blir ganska så lungt idag, Abbe ville att jag skulle komma ut och träffa honom men jag orkar inte just nu.. haha. Elak jag är, har inte träffat den pöjken på kanske tre år (fan vad tiden går fort) och så dissar jag på det viset.
Menmen kanske drar ut en sväng och säger hej ändå :P Var ju trots allt tre år sen!!! :O
Tänkte bjuda på lite bilder som syrran och jag tog på tåget, haha vad vi fulade oss hela vägen..jag kladdade typ ner hela fejjan med risifrutti och fick en massa konstiga blickar från folk som satt på tåget. :'D

Let´s see!


image367
Alltså fyfanken vad snygg jag är i mina nya brillor, dom hamnade hos mig efter roliga omständigheter...


image368
Men kanske ännu snyggare i syrrans glasögon? ;) Visst ser jag smart ut i dom? :D


Happ, nu ska jag ut o möta abbe ändå, lägger upp resten av bilderna strax! 

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0