JAG ÄR SJUK... :(

Hellebelle....

Jag vaknade kring åtta imorse och trodde att jag hade svalt en tennisboll.. Buäääh jag har jätteont i halsen det känns verkligen som att det är en tennisboll i vägen när jag ska svälja... usch det här är inge kul.. känner mig hängig och febrig också... :'/ Vafan jävla piss skit apa att jag ska bli sjuk nu! Nu när jag har bestämt mej för at gå i skolan varje dag ändå om jag ibland mår psykiskt dåligt så blir jag sjuk på riktigt.. aja.. jag ska tvinga mej till skolan hela den här veckan ändå hur febrig jag än är, smitta alla andra ska jag göra också! muahaha (A)
Av nån konstig anledning så känns det som plåster på såren när nån annan lider med mig,,. är jag knäpp som känner så? Fast nej, blir jag så sjuk så får jag väl stanna hemma. Nationella i matte hade jag nyss också.. gick väl rätt OK, inte mer!

Jag lider med dig dude...

image320





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0