Jag har mycket press på mig just nu...

Hej på er människor!

Vaknade kring niotiden imorse med ett strålande humör som genast Malin (min mentor) tog bort när jag kom till skolan. Tack Malin för att du gjorde mig på dåligt humör...! Har alldeles för hög frånvaro på sistånne och så va hon tjurig över att jag ibland sjukanmäler mig själv... så jäkla löjligt att man inte får göra det på vår skola, hade ingen aning om det men nu vet ja de iallafall.. Aja, har suttit i skolan sen tidigt imorse och pluggat, har hunnit bli klar med en mediegranskning som ska va inlämnad idag. Jag valde att skriva om bloggvärlden och så skulle man rikta in sig på en känd bloggare och jag valde att skriva om Kenza. :P

Aja.. känns inge bra efter samtalet med Malin för jag bryr mig faktiskt om mina betyg osv.. tillskillnad från Mikaela som också hade ett liknande samtal med Malin idag dock var hennes fall mer allvarligare än mitt men som ändå kan stå och dansa och va glad efteråt.. hahaha, diggar dej Mikaela! ='P

Ikväll blire iallafall partaj, känns skönt att få koppla bort från skolan en helg men måste ändå hinna med att plugga lite i helgen för är lite försenad med en sak i historia, men det löser sig. Ska ha utvecklingsamtal nästa fredag också..tror inte mamma kommer bli så glad men tills dess så vill jag bli klar med det som är försenat så hon inte blir allt för besviken...

Ha´t bra!

Kommentarer
Postat av: iza-linn

då är vi två stycke som har hög frånvaro! elr ja jag tror jag har de.. vågar inte titta på progress ens ;O :| mamma säger jämt "aa jag sjukanmäler dig sen" hela tiden! snart blir de väl jag som får samtala med malin! gash..

2008-05-10 @ 17:26:48
URL: http://izalinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0