kilar

Killar kan vara bra dumma i bollen ibland...

som du va idag utan att du ens märkte det

Detta kanske gäller vissa tjejer också men när det gäller att säga fel saker vid fel tillfällen eller säga nån dum kommentar som man reagerar över och dom inte gör det, är många killar väldigt bra på, det är dock inte en god egenskap! Alltså ibland undrar man vad det är som försigår i deras huvuden. Jag menar man borde väl vet vad normalt folk blir sura över och inte, nu när jag ändå höll på skriva om det här eftersom jag reagerade på det idag så kan jag passa på att berätta att jag och Iza satt o snacka om de här med att vissa killar säger så korkade saker som gör tjejen ledsen/arg utan att dom tänker på att dom gör det. Iza berättade om en tjej som vart tsm med sin kille ett tag och hittade en mapp full med en massa bilder på andra tjejer i underkläder (?) eller vad det var och när hon hittade den vart hon såklart ledsen och frågade vad de var och då så visade han henne och tyckte att det var nemas problemas att ha den och då sa hon "ja men då kan du ha kvar den så har du något att roa dig med " vad svarar ärthuvvet då? "aa" och va inte ett dugg ironisk.. jag säger bara dumass!

Hur dum får man bli liksom? Ser ens kille en annan tjej på stan eller på
tv som ser bra ut så är det helt okej för han att gapa om att hon är snygg och man som hans tjej ska acceptera sånt? Nä, aldrig...

men aja killar är killar liksom man måste lära upp dom för att dom ska förstå att vi faktiskt reagerar på sånt och blir sura! ..

image409




Aja, nu ska jag slå på en film och sova, natti!



Kommentarer
Postat av: jens

VAFAN ni ska ta det som en komplimang om man tycker ni är snygga...

2008-05-29 @ 15:59:08
Postat av: Anita

klart man tar det som en komplimang! ;)
Men jag menade om ens kille spanar in andra tjejer o säger det rakt ut till en att hon är snygg. Tror du missuppfattade lite där. :P

2008-05-29 @ 20:11:25
URL: http://Anitacastro.blogg.se
Postat av: Jens

Jaha, dumpa killen :)

2008-06-01 @ 16:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0