låga avgifter på försenade böcker är ett stort plus!

Låga avgifter på försenade böcker är ett stort plus!

Jag är på biblioteket och geekar runt bland alla skönlitterära böcker! :D
Haha, jag skulle aldrig ha befunnit mig här nu om det inte vore för brevet som slank ner i brevlådan precis när jag skulle bege mig utåt.
Jag är ju så himla dålig på att komma ihåg saker som att lämna tillbaka böcker ett visst datum osv så idag kom det hem en påminelse där det stod att jag hade tre försenade böcker som jag genast måste lämna tillbaka inom 10 dagar annars så skulle jag få betala 1kr/ bok och per försenad dag..haha! Ja det var ju iallafall tur att det handlar om småpengar och inte flera hundralappar.
Har dom ändrat på det här med försenade böcker avgiften för jag har för mig att man fick betala flera hundra kronor förr om man hade en försenad bok.

Nu är böckerna återlämnade och nu ska jag iväg och jobba!
Jag kommer vara helt slut efter jobbet eftersom jag kommer att jobba ändå tills 21:00 ikväll. Men jag behöver jobba idag så att jag kan ha lite extrapengar till Stockholm.

Önska mig lycka till och att jag säljer massor! :D
kram.

                                                                image355

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0