långhelg

Hellojsan !

Shittans va längesen de va jag bloggade sist,
man vet aldrig med mig har jag märkt..höhö...
men nu är jag på gång igen iallafall och det är huvudsaken! ;D

Så vad har jag gjort sedan sist jag skrev...?

Kommer knappt ihåg men nu när jag börjar anstränga hjärnan lite så minns jag! :D

 

Valborg

Umgicks med Emil & några andra, vart inge fest men hade det rätt bra ändå! (:
Glömde dock ta kort under kvällen blev bara nån ynka dålig bild..


image218

image219

Påväg till boulognern...

_________________________________________________________________________________

image223 image224

Inte direkt supernykter fotograf men söt pöjk på bilderna iaf!


När jag kom hem väntade jag på att lillebrorsan skulle komma hem från Paris,
ringde storebrorsan och fråga vart dom var...

image225 image226

Dom kom hem klockan tre på natten...

(observera att jag inte va i det nyktraste tillståndet på dessa bilder)

Älsklingen kom hem som Buz lightyer!

image227

image228

 

Han visade mig alla sina saker som han köpte...(var en hel del)


Hahah! Dålig sliten man såg ut o va på bilderna..men klockan var faktiskt fyra på natten & jag hade vart ute o röjjt nåra timmar innan dess så rätt sliten va man ändå..


image241

Halv sex på morgonen somnade jag äntligen!


Torsdagen

Morgonen därpå vaknade jag cirka klockan halvfem och segade i stort sett hela dagen... inge mer me de! :P


Fredagen

Hoppades på fest men vi hittade inget så vi drog hem till Johan och karaokade lite med några..
Jag var i rätt nykter tillstånd, kände inte för & röjja så mycket...

image243

image246image247

.... Sen tog vi bussen hemåt!

image251




Lördagen

Återigen en chillpill dag som tillbringades hemma hos syrran med filmmys!

Minns inte riktigt vad filmen hette men var nån kinesfilm som jag fattade kanske 20% av .. höh :P



Söndagen


Blev väckt tidigt på morgonen av syrran som ringde och tvingade mig upp ur sängen för att vi skulle ut & springa.... Bio med Emil senare på kvällen! (:


Iron man, inte riktigt min typ av film.. nä uschabusha för den!

image252




Måndagen (igår)

No School för min del (A)
Vaknade med världens träningsverk...drog ner på stan och shoppade lite med mig själv, mötte upp syrran på hennes lunchrast och jag hittade ett par supersöta skor på scorett som jag köpte! :)
Bilderna ligger i kameran så ska lägga in dom på datorn snart så får ni se en del av shoppingen... (de jag köpte till sista april också)..
Nu
(tIsdag) så sitter jag i skolan och har historia.. blääääääuu!
Alltså jag märker själv hur krångligt det blir när man ska lägga upp sånna här extremt långa inlägg så jag får börja blogga dagligen så slipper ni sånnahär krångliga inlägg, sry! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0