män borde inte få utbilda sig till gynekologer!

Män borde inte få utbilda sig till gynekologer!

Hejsan, kom precis hem från sjukhuset där dom gjorde ett ultraljud på mina ben. Det gick väl bra dock kändes det inte så tryggt när doktorn var en man... usch va jag tycker sånt är obehagligt när dom ska taffsa en på bena osv..Och något som är ruskigt obehagligt är manliga gynekologer! Det borde bara få vara kvinnor som får utbilda sig till gynekologer, för vem fan vill ha en främmande gubbes fingrar grävandes i muttan på en?!
Inte jag iallafall...

                    image353

Vad tycker ni tjejer om manliga gynekologer, borde dom utrotas?




Iallafall så kunde han inte hitta nått som var brutet utan allt såg okej ut. Vilket är bra men det som är mindre bra är att dom fortfarande inte vet vad det är jag har. Så jäkla drygt.. men jag tror jag vet vad det beror på att jag har fått ; eller snarare strecken på mina knän. Jag tror att orsaken är för att jag lutade mig så ofta mot en byrå förr som nådde upp till knäna som på så vis orsakade strecken jag har fått, dom är på precis samma höjd på båda knäna så jag tror att det är det som har orsakat det..När jag upptäckte att det kunde vara det så har jag slutat luta mig mot byrån och nu har dom faktiskt minskat så jag är nästa hundra på att det är det.

Snart ska jag ner på stan och möta syrran och vet ni vad vi ska göra? Vi ska pallra oss iväg till tågstation för att köpa tåbiljetter! Jag ska nämligen till Stockholm imorgon och shoppa, träffa min Papi och lite annat skojj! :D
Det som verkligen suger är att det är så jäklans dyrt med tåg, usch! Nu ni ska jag äta lite frulle för hann inte det imorse, ha det så bra folket! =)
    
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag vet inte men jag tycker att man ska kunna få säga om man inte vill ha en manlig läkare som undersöker en där nere.
Jag hade en manligto ch det var inte alls så trevligt:P om man kan säga så. var lite jobbigt eftersom jag var ung då men det bli bättre sen han var duktig och visade respekt över att det var man kropp och att jag var ung och tjej.

2008-05-22 @ 11:31:25
URL: http://rengfelt.blogg.se
Postat av: Hanna

jag har aldrig varit på en sådan undersökning
men jag skulle nog aldrig vilja ha en manlig.
skulle kännas obekvämt på ngt sätt.

2008-05-22 @ 11:38:34
URL: http://hannahliicious.blogg.se
Postat av: Madeleine

Jag tycker att män har lika stor rätt att vara gynekologer. Jag menar, det är ju inte bara tjejer som går till gynekologen, ellerhur? :) Sen så gör dom ju bara sitt jobb.
Tror inte män tänker "Va smart, jag blir gynekolog, för då får jag ta på kvinnors underliv".
Menade inget elakt eller argt mot dig med den här kommentaren :) Sa bara vad jag tyckte.

2008-05-22 @ 12:34:53
URL: http://madeleeiinee.blogg.se
Postat av: Alexandra

Nej jag håller absolut inte med dig. De manliga gynekologer jag haft har nog varit mer proffsiga och försiktiga än de kvinnliga. Och är det mot förmodan nån som tittar in i min puppa och njuter sexuellt av det så får det väl vara så. Inget som bryr mig det minsta. Risken att nån skulle börja kladda är nog minimal, och det finns ju lesbiska kvinnliga gynekologer också...

2008-05-22 @ 17:23:21
URL: http://brummagummans.blogspot.com
Postat av: Hellokitty

Jag har haft en manlig gynekolog och det har inte stört mig. Han är en mycket proffsig gynekolog och jag kände inget obehag, eftersom han var lugn och förstående. Man kan be om att man inte vill ha en manlig gyenkolog, samtidigt som killar kan be om att inte ha en kvinnlig. Om man har problem med det, har man all rätt att säga till och dom skall lyda. Säg till om det nästa gång ist, så ska du se att det inte är några problem;)

2008-05-23 @ 00:08:36
URL: http://helllokittys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0