nationella prov

Hellojs...

Har just haft nationella prov i matte och det gick väl rätt okej hoppas jag. :)
Blev dock ganska förvånad över att provet inte var svårare än vad de var, men de är ju bra iaf!

Ni som också gjorde provet, hur gick det för er?



Har strax lunch & sen idrott men blir ingen idrott för min del pga att jag glömde idrottskläder.. buääh!
Sista lektionen har vi svenska och den behöver man inte gå på om man skickar in ett arbete om nån egyptisk gud
så det är bara att köra på det & dra sig hemåt efter lunch! SKÖNT! ;)
Kring femtiden ska jag & syrran ut & springa men vettefan om jag pallar det (?)
aja, får se! ha´t bra, puss!

btw.. kollade igenom datorn lite och hitta lite småfula bilder på mej... huahuahua!


göllig ansiktmask ;)

image258 image259

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0