På bättringsväg... :)

Hejsan!

Vaknade för nån timme sen och märkte att febern och huvudvärken var borta, fyfanken vad skönt säger jag bara!
Dock var min halsont fortfarande kvar men nu känns de inte som en tennisboll  som är i vägen längre utan mer som en golfboll, framsteg! :'D

Vart ingen skola för mig idag heller men är man sjuk ja då är man ju sjuk.. Men imorgon blir det raka vägen till skolan, skönt att vi inte har några vanliga lektioner på fredagar utan bara kan komma dit och göra klart de vi ligger efter med.. o där har jag lite o välja på.. höh (A)

Dagen idag känns jobbig, ska träffa Charlie kring tretiden & sen så ska vi på utbildning ..jag gick nämligen aldrig till ringbolaget i måndags eftersom jag knappt minns vad det är vi ska sälja, priser osv.. så ja blir väl att vi får sätta igång o ringa efter utbildningen och kommer nog vara hemma kring halvtio.. uschusch.. känns som att jobbandet tar upp en hel del av ens tid menmen.. Tycker synd om min stackars hals, men med lite fishermans så klarar den sej nog hela dagen!  

image322

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0