STARK CHOKLAD?!

CENTER choklad med chilismak...

image332



Är det någon mer än jag som har smakat Centers säsongssmak av jordgubb, citron och chili? Jag köpte denna sort av misstag då jag trodde att det var en vanlig center jag grappa tag i affären men det visade sig att jag köpte fel.


Chocklad ska vara choklad och inte nå annat, när jag tog en tugga av den så smakade det ganska okej tills att jag kände hur det brann i käften efter några sekunder. BLÄ! Näe, den här får verkligen tummen ner av mig (Y) ..

Kan tänka mig att Glassen Magnum maya mystica smakar lika bläigt den också där dom har blandat en massa kryddor i. nä usch, diggar inte sånna konstiga mixningar..


Kommentarer
Postat av: =o

haha så rolig du är ! :p

tror jag är kär i dig :D

2008-05-20 @ 19:32:37
Postat av: Anita

Vem är du som skriver anonymt jämt? ;P

2008-05-21 @ 14:55:17
URL: http://Anitacastro.blogg.se
Postat av: ;'b

hah, vågar man säga det? ;0

2008-05-21 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0