telefonförsäljare - mitt framtida yrke?

Telefonförsäljare - mitt framtida yrke?

Hej sötnosar!


Dagen vart inte så jobbig som jag trodde att den skulle bli, men det var för att jag gjorde lite ändringar och gick från jobbet klockan sex istället för nio. Jag vart verkligen slut efter fyra timmar och det gick riktigt bra idag sålde jävlans mycket på jättekort tid! Telefonförsäljare kanske blir mitt framtida yrke? Haha, näe knappast!
Jag ska satsa på Polisyrket tror jag, så se upp för mig om några år! ;D Just nu sitter jag hemma hos Shabnam med doris och vi ska snart ut och springa..! Usch vad jag verkligen inte orkar men det blir nog roligt ändå! hehe.. :P

Nu är biljetterna köpta och imorgon klockan 17:03 går tåget, Stockholm here i come! ;)

Nu ropar Shabnam på mej så måste kila, ha det bra! =)


image356

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0