TODAY

Tjaa!

Har just kollat klart på so you think you can dance och jag måste bara säga att det programet inte längre är kul att titta på..Precis alla bra dansare har åkt ut och nu är det bara tråkmånsar kvar..uschusch! Men däremot så är i sanningens ögonblock alltid lika kul att se på! :'D Någon mer än jag som tycker det?
 
Anyway, var ju på stan med syrran somsagt och kameran den följde med den också! =)

Jag idag;

image277

Superdålig kvalité. (hade ingen fotograf & ingen blixt.)

image278

  image299

Lillebrorsan försökte sig på att leka fotograf  och här har vi resultatet...

_________________________________________________________________

Shiiiit en bomb har just släppts i Gävlestad! 

image291


Men det hindrade inte oss från att sitta kvar på bänkarna och sola....

image293 image294

image295 

...Och inte heller dom från att dansa

image297


(Som sagt, Gävle är en sjuk stad men ändå lite småroande då och då..) 



Hahaha.. visst va jag lite rolig iaf? :')
Det var ingen bomb utan nå fotbollslag som skulle spela och ja det kom en jäkla tåg av människor som förde med sig rök på nått knasigt sätt och dom som dansar på bilden ovan var nog sjuuuuuuuukt höga. (såg så ut iaf.)

Lär sova snart, ha det bra folk!

Kommentarer
Postat av: Hemligt =o

Du är ju så fiiiiiiiiiiiin :d

2008-05-18 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0