You gotta be kidding me!

you gotta be kidding me!

Det här måste ju vara ett jävla skämt, jag är sjuk IGEN..vaknade imorse med en jävlans feber och ont i huvet...
Hela rummet kändes som en bastu och hjärtat dunkade dubbelt så snabbt än i vanliga fall. Jag har hört att man inte kan bli sjuk gång på gång men det verkar inte stämma för jag har kallsvettas hela dagen. Det var så jäkla varmt här hemma så att jag gick ut (ner till ica) för att få frisk luft och det var hur skönt som helst och vad händer sen? Jo jag börjar frysa ihjäl så att jag lindar in mej i en filt och kollar på tv och efter kanske 5 minuter så är det hur varmt som helst igen.. fyfan va irriterande.. har tagit en massa ipren och alvedon också å hoppas att febern & huvudvärken försvinner för jag vill verkligen inte vara sjuuuuuuuk! :( Mådde så dåligt att jag nästan började gråta imorse för att jag var så trött men inte kunde somna om.. aja jävla skit, jag tycker synd om mig själv.. =/

Håller på & svettas ihjäl just nu så ska ta en kall dusch, cya!

image410

Kommentarer
Postat av: iza-linn

måå :( så du kommer inte i morn heller?
det är ju sista fredgen då man får göra prov och sånt! innan betygen sätts :O

2008-05-29 @ 17:15:57
Postat av: DjStaaliS

Hoppas att du blir bättre!
MVH// Mr Greeenie

2008-05-30 @ 08:27:35
URL: http://djstaaliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0