fucklife

Åhh.. :'( nu vill jag bara sjunka genom jorden eller slå sönder något riktigt jävla hårt för att få ut min ilska! Vad är då mitt stora bekymmer då? Jo.. pengar! När ekonomin denna månad gick åt pipan för oss här hemma pga några så himla sura anledningar så kändes inget bra.. Jag blev så himla påverkad av detta och försökte hjälpa till genom att jobba ihop lite pengar, sen så i förrigår då satte ja mig och beställde ett par linser som jag egentligen inte ens behöver,men som jag köpte ändå eftersom det kan vara kul att få unna sig något ibland. dom gick på ungerfär 300:- och kom igår, när jag provade dom så tänkte jag att de va helt onödigt att jag hade köpt dom med tanke på att jag förr några år sedan missbrukade linser och hade det JÄMT på mig, kände mig så himla ful med mina egna ögon och jag inbillade mig själv att ja såg hemsk ut utan dom men nu när jag slutat använda dom och vet att ja inte alls ser ful ut med mina naturliga ögon så köpte jag dom iallafall, aja tänkte jag, kan väl ha på mig dom vid något speciellt tillfälle, ja då går dom sönder efter andra dagen och då känns de som man bara har kastat pengar när man kunde ha lagt dom på något annat, viktigare, Skitsamma tänkte jag, det är väl inte hela världen trots att ja va luspank. Sen för ngra timmar sedan gick jag till jobbet för att ja skulle hämta ut en summa pengar som dom är skyldig mig men då är inte min chef där trots att han sa att jag skulle komma in idag för att hämta dom. Han kommer tillbaka på måndag så jag kommer inte ha en enda krona den här helgen, fan ja blir så himmla förbannad... sitter här och är så jävla hungrig och tycker synd om mig själv.. livet kan fan bara ta sej i arslet ibland. Ja ni tycker säkert att de låter så jävla fjantigt men ni vet inte hur surt man har det ibland och detta är bara lite av de som gör mig så arg.. finns tusen andra problem också... fan jävla skit.. Imorgon har jag apu också o då kmr ja inte ha lunchpengar, fuck this shit ja e så himla trött på allt..

     / En bitterfitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0