High school musical 3 utan tvekan!

Kalla mig fjant barnslig eller
vafan ni vill men jag ska fanimej
se High school musical 3 ! :)

och det ska ni alla ha klart för er! :D Jag älskar dom filmerna ändå om dom är lite mer riktade mot yngre nu..jag minns när första HSM filmen gick på tv och jag blev så kär i zac efron och då minns jag att jag verkligen fastnade med blocken på tvn. Sen när tvåan kom många månader efter så kommer jag ihåg hur mycket jag hade sett fram emot att se den, jag & dåvarande killen som oxå typ älskade filmen laddade ner den o hade världens förväntningar på hur den skulle vara men den var till vår besvikelse inte lika bra som ettan... fast de äre väl aldrig i nån film? Haha ja jag vet, va väl ganska fjantig back in the days men det är jag nu också isåfall för det här vill jag inte missa :) Det bästa är att den går på bio dena gång, kan de bli bättre? Ska säkra min biljett så fort de går! muahaha..



Ni anar inte hur det kokade inom mig när jag fick veta att hsm gänget hade varit i Stockholm i helgen, stod utanför sf biografen på sergels torg o vem som helst fick se dom :| FATTAR NI VAD JAG HAR MISSAT! :( HEARTBREAKING! :'(
Zac var inte alls långt ifrån mig och jag missade honom!!! But stay calm Anita, you will meet him tonigt! (in your dreams)

haha ne nu vet ja inte va jag yrar om, ja e arg! Min åttaåriga lillebror har sett dom när han var i paris MEN INTE JAG! och kan gick bara förbi dom som om det var vilken person som helst som stod på scen.. ne nu e jag arg! :(

VÄRLDEN ÄR ORÄTTVIS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2008-10-04 @ 00:24:02
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: RosaSvart

Är du nöjd med din nya design? :) Säg till om du vill ändra på ngt.

2008-10-04 @ 19:23:56
URL: http://rosamoped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0