jag längtar så förbannat mycket!

Jag vet inte hur länge jag har önskat det här men det har varit under en väldigt lång tid och det känns som att det aldrig kommer att hända trots att dagarna går hur fort som helst och likaså månaderna men kan året komma snart och låta mig få fylla arton så jag sliper den här skiten? Få ta studenten och sen bara säga hejdå till den här förbannade skiten jag velat komma från väldigt länge nu..! Nu tror säkert många av er att jag e en fjant som vill fylla arton för att man får gå ut på krogen och köpa cigg o allt va de nu är som man får för förmåner vid den åldern men så är inte fallet.. ja pissar verkligen på krogen och alla dom där skit förmånerna man får för att man fyllt en viss ålder. 18 = myndig = fri!

Efter studenten ska jag skaffa mig ett jobb och flytta hemifrån så fort det bara går det ska bli så jävla skönt, varje gång skiten börjar igen försöker jag tänka "ett år kvar bara.." Men varför kan det aldrig bli av, varför måste jag fylla så jävla sent och varför  är allt så orättvist.. varför ska jag behöva känna såhär och varför kan fan inte allt bara vara helt normalt här hemma.... Ja e så trött på den här skiten och all den här skiten jag säger bara att den dagen jag tagit studenten kommer bli min biljett till lugnet jag längtat efter i många många år så snälla låt tiden få snabba sig på lite nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0