Min kära lillebror!

Ville bara påpeka mitt senaste inlägg där någon visserligen missförstod va jag menade, självklart menade jag inte att min lillebror inte är viktig för mig för det är han över allt annat han är värd guld och jag skulle sätta mitt liv framför hans men jag tycker dock att det kan vara jobbigt att sitta barnvakt när man har gjort andra planer för dagen så måste man sitta hemma med smsyskon¨och alla dagens planer crashar.. Men hur som helst så älskar jag honom hur mycket som helst och det vet han också att jag gör för det brukar vi säga till varann ganska ofta! :) Helt sjukt vad tiden går fort snart är plutten hela nio år och jag minns fortfarande när han va en liten baby och han var så söt o nu är han bara snygg hahah! :)



 Love you little muppie ! <3

Kommentarer
Postat av: c

vilken sötnos !

2008-10-21 @ 17:53:38
URL: http://chricec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0