less

Ibland blir jag så trött på allt, får sånn lust att rymma härifrån till min egen värld där ingen jävel kan störa mig och där alla kan låta mig vara och där jag bestämmer själv, jag är så jävla less.. sjuukt less men jag måste stå ut har inget val. Imorgon ska jag nog ta en paus från de här och åka till Pappa i några dagar o koppla av. Svårt att hitta en billig biljett bara,allt är så förbannat dyrt.. Fan.. de är så mycket man vill men så lite man får.. ja orkar inte!  De handlar inte bara om ytliga småsaker det är så mycket jävla mer, som ingen ser men som bara jag känner av och måste gå och bära på varje dag o dölja det med ett leénde, ja orkar inge mer snart, dagen då jag kommer bryta ihop o öppna min käft, den dagen är inte långt ifrån och då kommer helvettet braka lös och det kommer inte bli trevligt, men är det värt det? Är det värt att öppna munnen o förstöra allt för en person som man bryr sig om , jag vet faktsikt inte.. Men ska man gå runt och leva i ett mörker ett helt år till.. fan va ja är trött på de här, ingen jävel fattar och jag begär inte heller att någon ska göra det för inte har ja gått ut med de här men ja mår inte bra o ja vill skriva av mig så låt mig få göra det , Jag är stark o jag kan klara det, jag har klara av det länge nu va är då ett år  till av väntan?  De är väntan av nåt bra, av frid.


får inte glömma o skriva att de finns en person som gör mig glad och som får mig på andra tankar och som omedvetet hjälper mig att inte tänka på dom här skitheterna som påverkar mig dagligen nu för tiden genom att finnas i mitt liv, att umgås med dig får mig på bättre tankar o gör att jag mår bra,  Jag är glad att jag har fått chansen att lära känna dig för du är verkligen en pärla, ja känner mig trygg med dig o i din närhet ler jag jämt inombords o vill bara ligga o krama om dig så länge det går!!  Jag är glad att du finns i mitt liv ska du veta, Jag tycker om dig (and.. i hope you like cheesey too! )  :D <3



Kommentarer
Postat av: Emily ;)

Vilken fin design du har!

2008-10-30 @ 21:23:43
URL: http://emilyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0