Womanizer womanizer WOMANIZER

Den försvinner inte ur mitt huvud gaah vad har Britney gjort, hon har inte bara lyckats komma igång igen med musiken igen hon har även fått en del av oss hjärntvättade med det så "gulliga"ordet ovan.. ! Haha nog om det vi säger grattis till britney som gjort en låt som säkerligen kommer att bli en hit!
Mycket har hänt jag vet inte vart jag ska börja, veckan har innehållit allt ifrån shoppingturer på stan, jobb till en massa bekymmer.. men mina vänner, allt har en lösning och det är bara du själv som kan fixa till det, så nu ska jag börja göra det också. Hur som helst jag orkar faktsikt inte skriva så mycket just nu är ganska sömnig, egentligen vill ja bara visa er allt fint jag har shoppat och så men jag finner inte den orken just nu får spara den till en annan gång nu ska jag vänta på att säsong  tre av heroes ska ladda klart.

JA KAN NI FATTA DET! :D HEROES ÄR TILLBAKA! ELLER ÄRE INTE DE? FÖR SÄSONG TRE HAR VÄL INTE KOMMIT UT FÖRR, DOM TOG VÄL UPPEHÅLL ETT TAG MITT UNDER SÄSONG TVÅ SEN KOM DOM ALDRIG TILLBAKA VAD JAG MINNS..?

Nu e dom här igen tror jag, har nu tankat tre första på säsong 3 så de ska jag lägga mig o kolla på sen ska jag sova så gott mina vänner, chaaoo!




Only you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0