ANDRA AVENYN är tillbaka!

Jag har missat nått'....
andra avenyn har ju tamefan börjat igen och jag missade det igår.. måste bara tillägga att jag inte hade en aning av det här och det måste bero på dåligt med info av media! Inte för att jag kollar på svt jätteofta men ändå.. aja :) Tur att man kan se alla veckans avsnitt på webtv, då har jag nått att roa mig med ikväll! =)

Sitter förövrigt i skolan nu och har snart lunch, hade prov i rättskunskap för nån timme sen i de gick faktiskt hyfsat bra så nu är den saken avklarad, känns skönt! Idag slutar jag klockan fyra och det känns mindre skönt men vi har samhällskunskap B efter lunch fram till fyra så skönt är det att det inte är en jättejobbig lektion.

Å nu är de nån som sitter o lyssnar på dj ironic på tvn i uppehållsrummet.. veet inte vad låten heter men den är såå braaa! Börja tänka på helgen som var, blää för de här..ja vill ha helg igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0