Att dömma folk!

Jag skäms faktiskt.. för att jag också var en av dom som dömde våran FEK lärare som faktiskt inte alls var så dum av sej.. lite gubbig av sej dock men inte elak! :) Haha jaja så det kan vara att dömma någon efter utsénde och röst eller vad det nu var vi dömde honom på. Jo juste.. det var när han första dagen sa att hans lektioner skulle bli dom svåraste och värsta, nåtti den stilen iaf!... haha aja!

Efter skolan ska jag gå till jobbet, viktor ska följa med eftersom han också vill börja :) Nu får du tamefan vara duktig också viktor så jag kan få rektyteringspengar för det! hahaha :D

Okej riktigt såhär kul är det ju inte att jobba som telefonförsäljare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0