Första företagsekonomi B lektionen!

Hej på er alla söta!

Nu sitter vi på företagsekonomi B med en ny lärare som vi har fått och enligt rykterna som går så har vi hört att han är jättesträng och tjurig och allmänt tråkig.. Sen skolan börjat så har vi haft Företagsekonomi B två gånger men både jag och iza har varit sjuka vid dom tillf'ällena så detta är våran första gång. Till det har vi förberett oss med en massa godis och cocacola ;) ganska onyttigt ja vet.. men jag har faktiskt ett äpple på sidan av! ;D Jag menar en tre timmars lektion med en inte så gullig lärare är ju inte det söötaste!

Ja ja nu har han iaf börjat babbla en massa konstiga ekonomiska ord som ja inte förstår sådär jättemkt av men jag kan faktiskt säga att han har fått hela klassen och skratta en gång hittils.. yääy han kanske inte va så surig av sej ändå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem é läraren?

2008-09-19 @ 00:49:43
URL: http://nogg.se/emmalernberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0