fortfarande sjuk..

Näe nu får jag snart nå fel.. jag är fortfarande sjuk och idag låter jag som en gammal tant med skrynklig och skakig röst!
Har inte gått till skolan idag vilket jag egentligen skulle behöva med tanke på vilka viktiga lektioner jag missar..men ja får väl dubbelt så mycket o göra nästa vecka istället, det får jag ta!
Men jag kan ju heller inte låta bli och nämna hur jävla skönt det var att somna om igen.. oavsett om halsen tog död på mig så övervann den inte den sköna känslan av att få somna om och vakna fyra timmar senare! :D



Haha jaja, ikväll ska jag på förhandsvisning av filmen patrik 1,5 med syrran, ska bli skojjigt! :)
Nu så ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen cykla iväg och köpa hårfärg så jag får det gjort nångång!

Kommentarer
Postat av: iza-linn

Haha desamma slyna, krya på dej så vi kan dryga på Viktor tsm på måndag xD!<3

hihi jag fick en giltlig sjukanmälan fast inte mamma elr pappa ringde in..=)

2008-09-04 @ 16:11:39
URL: http://izalinnn.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch, jag är också sjuk. Men det är väl alla nu..?

Hoppas håret blir fint! :) <3

2008-09-07 @ 15:36:24
URL: http://sarannh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0