Ny lur,nytt inlägg!

Hej bloggen...

Jag skriver nästan aldrig här längre och det är för att jag knappt sitter vid datorn nuförtin.. Men de gör inget jag har faktiskt klarat mig finemang utan bloggen.. Sitter just nu och har företagsekonomi B, ett ämne som börjar bekymra mig väldigt mkt nu med tanke på att jag faktiskt tycker det är skitsvårt och dessutom är läraren säämst på att förklara. Han står typ och mummlar för sig själv vid tavlan och förväntar sig att alla ska förstå...Och det är inte många som gör det för cirka 8/10 sitter och fifflar på datorerna.. aja nu kom han just förbi och hjälpte mig så nu hajar jag en del iaf!



Nog om det, igår var jag & Doris ner på stan och shoppade kläder! De va ganska skoj, vi yra omkring på stan i sex timmar och gick in i nästan varenda butik.. till och med till lusthuset gick vi! haha.. Vi köpte bunnyears och nån till söt sak som vi ska ha på halloween kom vi fram till men det återstår att se vid vilket tillfälle vi ska ha på oss de.. hihi!
Vi tog oss även en tripp upp till the phone house eftersom doris skulle hämta ut sin telefon som var på lagning men inte fan va den klar.. men hur som helst så har jag hittat min lur där som jag ska köpa nästa vecka, shabnam bli inte sur nu men jag ska köpa en Samsung U600.. :) Du köpte den först så yes det är jag som är härmapan! haha..

Vi slutar den här lektionen om två timmar då ska jag ringa min apa så ska vi til willys och länsa alla hyllor med hårfärg eftersom igår inträffade en liten incicdent då ja råkade tappa bort påsen med hårfärgen som jag hade köpt.. ja jag vet att jag är sjuk för hur fan lyckas man? Är man i mina skor så lyckas man faktsikt med det värsta och fråga inte hur! Vissa saker försvinner spårlöst det får man leva med.. haha! 

Nu ska jag dryga lite med Viktor, det är skitkul att knäppa av hans dator när han är mitt uppe i nått för då blir han skitsur :D (no-life stämplad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0