onti

usch ja har faktiskt jätteont i halsen och de vägrar försvinna.. mina förbannade fishermans  vägrar hjälpa mig att få bort min halsont! :( Jag vaknade för cirka en timma sen efter att ha sovit middag i två timmar ungefär, känner mig som ett barn igen! Tror jag ska pallra mig iväg och sola solarium i brist på annat. Jo föresten om man får klaga lite mer så har jag världens träningsverk sen igår, vi körde ett spinnig+ styrka pass i 75 minuter på korpen..gissa om min kropp gör ont idag.. : |

Imorgon fyller min kära storebror hela 25 år! Du börjar bli gammal nu dude nedå ja skämta ska inte skrämma dig  ;D.. Men fyfan va fort tiden går :| Skrämmande! Efter skolan imorgon ska jag ner och leta en present, slutar efter lunch imorgon så det kommer bli asskönt! Får se till att komma upp till skolan bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0