trötter

samhällskunskapen idag är otroligt seg och jag har varit nära på att somna några gånger nu men försöker att
hålla ögonen öppna. Min magont is killing me och jag vill hem till sängen och lägga mig och kolla på andra avenyn.
Det får bli om två timmar när vi slutar och Doris ja vill ha min mobil jag saknar den!
Men iallafall så tänker ja lägga upp lite alla möjliga bilder nu eftersom datanissan(de är en tjej) tänker formatera om min dator snart och alla bilder fick inte plats i skivor.. ja hade köpt en skiva med cirka 4gig som visar sig vara tom med 0 minne.. kuljul ! aja.  lägger in lite bilder från sommaren som inte är så roliga but still . ..







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0