Bra tv program!

Är det någon mer än jag som tycker att serien life of ryan är så otroligt härlig & underhållande att titta på? Jag blev för några månader sedan helt såld på den och tittar på avsnitt efter avsnitt någon gång då det var weekendbreak på mtv där dom visade life of ryan hela helgen! Ibland kan tv program vara så otroligt underhållande och mysigt, jag föredrar mer än gärna att bänka mig framför tvn med cola & nå tilltugg och kollar på en dunderserie! That´s my thang!


Vilka tv program fastnar ni för?
Tipsa mig för jag har nu tjatat sönder alla bra serier jag vet...

Dessa program bänkar jag mig gärna framför!


- THE OC

- HEROES

- LIFE OF RYAN

- DESPERATE HOUSEWIFES

- KYLE XY

- ONE THREE HILL

- GOSSIP GIRL

Nu slutar vi snart filosofin och efter det har vi idrott, idag är det min tur att hålla lektion, det blir svansjaga & brännboll hahaha snuskigt kul! :D

Kommentarer
Postat av: Iza

Hahaha whooot! Jag trodde int du gillade kyle xy! :D Det är en av mina favoritserier på hela jorden! Woho, du har ju rätt bra smak ändå slyna! ;)

2009-04-22 @ 23:00:49
URL: http://izalinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0