ett sånt obehag

Jag fick veta något ruskigt obehagligt nyss.. hjärtat slår fortfarande dubbelt så fort som innan och svetten rinner nästan nerför pannan, herregud jag kan inte förstå mig på vissa saker, för att inte säga människor. Men en sak vet jag, det finns onda människor, så fruktansvärt onda människor, jag äcklas av dessa och jag vill bara hålla mig så långt bort ifrån dessa och även ha dom långt ifrån mina nära och kära, vill aldrig ens gå förbi en sådan här människa, men hur ska det gå till när man är omgiven av en sådan, jag vill bort, vill inte vara kvar här.. Detta inlägg är bara i gåtor och ingen av er förstår nog och det är inte heller meningen, jag vill bara skriva av mig eftersom jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Jag kan nu med detta inlägg bara säga att när jag tagit studenten och blivit myndig så kmr det vara en befrielse att få "börja om på nytt".. Inte långt kvar tills dess alls..



Hoppas du inser att du är stark på egen hand! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0