Killar är som bin, sticker när man minst anar det.




För en liten stund kände jag att jag ville ägna mig åt lite seriöst skrivande här i bloggen och tja rent utsagt lätta på hjärtat, men lusten rann av mig lika fort så jag antar att jag väljer att hålla det utanför bloggen. Men det är bra att ha blogg, att ha möjligheten att få skriva av sig,lätta på hjärtat och sedan har man gratis terapi, woho! Nej men nackdelen med att ha en blogg och skriva om alltför personliga saker är att vem som helst kan komma åt informationen och sedan
använda det emot en, det finns så sjukt mycket elaka människor på denna jord, tråkigt nog så därför är det nog bäst att hålla en del utanför bloggen och sätta sig och skriva i den rosa dagboken med silverlås och papper med olika fruktlukter, haha. Jag hade faktiskt en sådan när jag var yngre, den ligger kvar och skriker eftter mig i någon låda här hemma! Bjuder på en fresh bild på Zac efron istället, föll pladask för honom när jag såg honom för fyra år sedan i första HSM filmen, haha jaa i know det skriker pojkbandsnerd om honom men jag håller fast vid gamla favoriter så låt mig tycka att han är en liten piece of cake! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0