Människor som förändras till något sämre

Fick just reda på en sak som gjorde mig rent utsagt besviken, en person som ja en gång i tiden delat otroligt mycket med gjorde mig veeerkligen disapointed.. Om det var någon människa på denna jord som jag trodde bra om så var det denna person men you really proved me wrong och allvarligt talat så tycker jag bara synd om dig, människor slutar aldrig förvåna och ja; dom förändras, det är bara ett faktum och en tidsfråga.. Jag kommer ändå aldrig  sluta att bry mig om dig och önska dig det bästa trots det här men jag kan dock inte förstå hur man väljer att stöta bort en person som man delat så otroligt mycket med som du gjorde..

Idag ska vi på påskmiddag, faktiskt om någon timme bara och jag sitter här med kläderna jag vaknade upp i, nej nu måste jag hoppa in i duschen och fixa mig, glad påsk på er allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0