Trevlig helg!

Idag blir det lite partaj med storesyster mfl, ska bli roligt sis och jag har väldigt roligt ihop vi är som samma person i två olika kroppar dock är jag den lite mer elaka systern, åh förlåt för det syrran jag vet att jag varit väldigt pmsig mot dig på senaste men det har inget med dig o göra ibland har man det bara lite svårt jag älskar dig mktmktmkt det vet du!  :)

Behöver få "koppla av" och tänka på annat och  ha lite roligt nu, har varit så mycket skit att jag blivit så less på den. Så less på vissa personer men jag tänker inte  ge upp för det, idag ska det ha's kul :) Trevlig fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: jessica

Naww vad söt du är sister :).På Fre då åker vi till Sthlm :)

2009-04-20 @ 11:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0