Frågor & svar


1..Vad gör du just nu?
Sitter på jobbet!
3.Vad har du för TV-kanaler? dom som alla har =)
4.Har du åkt moped någon gång?
Javisst, skitmys! :)
5. Har du busringt någon gång?
Japp!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Dricka mjölk,komma i tid & simma under vatten utan att hålla för näsan :[
7. Detta tycker jag om att göra: ha myskvällar med mysmänniskor!
8. Detta vill jag göra just nu: sluta jobbet & köpa hem fetingpizza, vilket inte kmr ske :[
9. Bästa känslan: Äkta kärlek
10. Värsta känslan: Äkta kärlek
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Han ska vara ärlig,respektfull & omtänksam!
12. Är du kär just nu? Snarare sick'n tired..
13. vill du gifta dig?
Ja om jag hittar den rätte för mig =)
14.En sak jag vill jag göra innan jag dör: Resa mkt & upptäcka andra delar av världen :)
15. Min käraste ägodel: Mobilen, är mer eller mindre besatt av den!
16. Något jag vill ha i present: mkt! Men ny mobil skulle sitta fint! :)
17. Detta har jag på mig just nu: Svea jeans som jag fick av danniboy i present & en converse tröja =)
18. Favoritkläder: linne & mjukisbyxor.
19. Favoritdjur: hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
låtar med vettigt budskap.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
filosofi = bäst Företagsekonomi = sämst!
23. Stjärntecken: skytten
25. En film jag älskar:
lite olika kan inte komma på en absolut favorit.
26. Tv-program jag gillar: desperate housewifes, andra avenyn, 2 1/2 män mfl.. :)
27. Favoritdoft: Paris hiltons första parfym,klassiker.
28. Detta äter jag gärna: Snabbmat, tyvärr..
29. Dricker helst: cola
30. Favoritgodis: surt
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, LA
32. Färg på mina ögon: Bruna
33. Min längd: 163 cm
34. Jag tror på:
gud, går inte att lita på msk..
35. Jag spelar: poker? :D
36. bästa lag: Real Madrid
37. Så här bor jag: Lägenhet



Ser ni vilka det är på bilderna ovan? Det är huntelaar som spelar i real madrid och mouth från one three hill, jag & daniel upptäckte efter att ha kollat så otroligt mycket på bägge serier/matcher att dom är snuskigt lika, så himla kul, hahaha! För visst är dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0