Varför går allt emot mig!? aregh..!

Ja för det gör det verkligen, inte allt men mycket och mest har det med jobbet att göra. Alltid är det något eller någon som är emot mig eller ska klaga på något jag gör. Jag gör BRA ifrån mig på jobbet och det vet jag. NI vet det också och NEJ det är inte omöjligt att man får 30 telefonsvarare på två timmar 8 nej och 4 sålda, shoieet, blir allvarligt talat sjukt trött på att det är "omöjligt " bara för att alla andra ringt och fått 40 nej och jag fått 7.. då har jag enligt vissa suttit och "latat" mig.. blir så sjukt sur, e så döötrött på den här skiten till jobb. Idag har jag inte slappat en sekund och det kan jag ärligt talat säga och ändpå kmr de ngn fram o säger att ja ska kika på deras dumma statistik, JAG GÖR MITT JOBB. låt mig va fan.. blir så sjukt less. fan va skönt de ska bli dagen man får ett nytt jobb, ska hem o skriva nytt cv när ja kmr hem eller något.

Jag e bra o de vet jag o dagen ja slutar kmr ja sluta med gott samvete för jag vet att jag gjort ett grymt jobb oavsett vad några av er säger, att jag gör det som behövs men inte mer. Ni e bara avis eller så har ni nå statistikproblem för det är inte statistiken som ni har framför er som visar om jag suttit och latat mig eller ej för man kan faktiskt ha 20 samtal på 2 timmar om man pratar länge och behandlra kunderna väl så sug min ... nått!! haha okej nej de va kanske inte så schyst sagt men ärligt talt så dfår jag nå feeel på vissa.

btw jag har gjort om min blogg lite :D o så ni alla vet, på första bilden där jag har ett tuggummipaket i munnen så va jag 14 år så det har jag att skylla på om ni ville klaga eller fjortisstämpla mig på nå vis.. hehe! hara fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0