Vilken morgon vilken dag vilken natt!

Godmorgon allihop! Hur står de till? Här är det bara fint kom just till skolan för att ha spanska, funderade med ens när jag vaknade till bredvid Daniiboy att jag skulle skippa spanskan men jag va duktig & steg upp och gick till skolan! :D
Daniel låg kvar o sov som en riktig kossa, men så söt så och rolig att titta på när han sover kan ja lova, haha! :)

Inatt blev det inte många timmars sömn.. vaknade upp flera gånger av att mobilen lät mitt i natten, snälla folk, ha lite respekt.. man kan inte ringa 03:00 på natten, när d u vet att jag går i skolan! Tacksam om du har överseénde över de.. :)

Om två timmar slutar spanskan & sen har jag 3 timmars håltimme då ska jag & daniel iväg & sola tror jag, nu tjatar spanskaläraren på mig, hörs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0