chris brown vilket asshole du är!



Denna bild hittade jag nyligen på nätet när jag satt och kollade runt.. herregud! Jag trodde först att de var ett skämt, att media fejkade eller förstorade upp hela storyn om att Chris brown ska ha misshandlat Rihanna, men efter att ha sett denna bild så kan dom ju inte ha fel. Vilket svin han är! Jag trodde aldrig detta om honom. Men ah, världen och likaså människor dom slutar aldrig att förvåna. Ena dagen kan livet vara en dans på rosor och man tror att allt är bra och dagen efter får man en kniv i ryggen och människor förändras.. Antigen att dom förändras eller gått en bakom ryggen under hela tiden man varit tillsammans. Man tror sig veta att man vet vat en person går för som man kännt ett bra tag sen WOPS vänder det. Människor slutar aldrig att förvåna, så kära människor, ta aldrig någon förgivet om ni inte vill få erat hjärta krossat!

/ En med erfarenhet

Kommentarer
Postat av: Karin

Hollywood undead Circles

Jag vet den är bra:)

2009-02-20 @ 23:35:49
URL: http://citronmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0